Blog Arhiva

Dobra priča u poduzetništvu – zašto je važna i koliko košta

Ljudi su različiti. Iako dijelimo neke slične karakteristike ili uvjerenja, svi mi imamo različite probleme i interese. I zato je dobra priča ona koja ima neku svrhu, naučit će nas nečemu, objasniti kako možemo riješiti neki svoj problem ili ćemo se samo poistovjeti s pričom.

‘Kreativna Republika’ i koja je zapravo uloga kreativnosti u svijetu oglašavanja

Kreativna Republika – festival kojem je cilj pokazati kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme te razmjena poslovnih iskustava i primjera dobre prakse iz regije.

Miroslav Varga: Kako izabrati suradnika za izradu web stranice, marketing i oglašavanje

Prilično teško odabrati nekoga tko će za vas raditi web stranicu, internetsko oglašavanje, marketing ili slično. Internetski stručnjak Miroslav Varga ima par savjeta.

Storytelling kroz fotografiju i zašto bi Instagram trebao biti više od selfija

Svatko voli dobru priču, a to je ona koja izaziva emocije. Stoga je za Instagram Story važno sadrži barem jedan portret, odnosno prikaz emocionalnog izraza lica ili stanja.

eCommerce Hrvatska meetup: Zašto je sadržaj važan za online prodaju

Bez kvalitetnog sadržaja, a to se odnosi na same opise proizvoda, ali i blog na web stranici, online prodaja neće ostvarivati prave rezultate.

Kako osigurati uspješno native oglašavanje

Native oglašavanje nije poseban fenomen u oglašivačkoj industriji, tim više što je postojalo i prije pojave digitalnih medija. No, za njegov uspjeh je potrebno osigurati 7 ključnih točaka.

Pravopisne i gramatičke pogreške koje viđamo gotovo svakodnevno

Na društvenim mrežama, ali i internetu općenito, često viđamo gramatičke i pravopisne pogreške, ali i tipfelere (zatipke).

Plavi ured je najdraže mjesto svakog poduzetnika početnika u Zagrebu

Osnivač Plavog ureda je Grad Zagreb te isti djeluje u sklopu Zagrebačkog inovacijskog centra, a cilj je pružati besplatnu pomoć poduzetnicima.

Edukacija ‘Podignite svoje poslovanje u nebo uz digitalni marketing’ – Pula

Tvrtke često gledaju na marketing kao trošak, a ne investiciju.

Edukacija ‘Podignite svoje poslovanje u nebo uz digitalni marketing’ – ZG

Tvrtke često gledaju na marketing kao trošak, a ne investiciju.