27. veljače 2019.

Plavi ured je najdraže mjesto svakog poduzetnika početnika u Zagrebu

Osnivač Plavog ureda je Grad Zagreb te isti djeluje u sklopu Zagrebačkog inovacijskog centra, a cilj je pružati besplatnu pomoć poduzetnicima.

Plavi ured postoji od veljače 2015., a moj prvi susret s ovim poduzetničkim centrom bio je u ljeto prošle godine. Spremala sam se uploviti u poduzetničke vode te se prijavila na njihovu Start-up akademiju, s ciljem dobivanja dodatnih informacija o pravnim, financijskim i drugim aspektima poslovanja u Hrvatskoj. Kako se za najbolje stvari uvijek sazna putem preporuke, tako sam i ja otkrila ovo odlično mjesto u Zagrebu, točnije u Vodnikovoj 12.

Startu-up akademija za poduzetnike početnike

Osnivač Plavog ureda je Grad Zagreb te isti djeluje u sklopu Zagrebačkog inovacijskog centra, a cilj je pružati besplatnu pomoć poduzetnicima i to u vidu savjetovanja, predavanja i konzultacija. Primjerice, Start-up akademija je namijenjena svima koji tek kreću u svijet poduzetništva, ali i onima poduzetnicima koji se žele dodatno informirati. Program je odličan za one koji namjeravaju koristiti mikrokredite, bespovratne potpore i druge poticaje. U četiri dana seminara stručnjaci Plavog ureda pojašnjavaju:

  • kako razraditi poslovnu ideju
  • koji su zakonodavni okviri i oblici poduzetništva
  • kako upravljati ljudskim potencijalima
  • sve o vođenje računovodstva i financija
  • o alatima prodaje i marketinga
  • kako razraditi poslovni plan

U Plavom uredu sam pohađala Start up akademiju, kao i nekoliko iznimno korisnih edukacija. Količina korisnih informacija je nemjerljiva, a uigran i stručni tim ima sve informacije koje trebate – na jednom mjestu. Na Start up akademiju došla sam tek s idejom, koja se (pomoću svih informacija koje sam od Plavog ureda dobila i još poneku navigaciju mailom i telefonom) brzinom munje pretvorila u obrtnicu. Zbog vas je vrijedilo “kampirati” u Zagrebu cijeli tjedan. Dolazim vam opet i preporučujem svima‘, napisala je Marina Amarena Kolar na njihovoj Facebook stranici.

Veliki interes za edukacije u Plavom uredu

Nakon završene Start-up akademije dobiva se certifikat, a polaznicima su dostupne i druge edukacije. Tako je bilo i u mom slučaju. Nakon što sam završila Start-up akademiju, vidjela sam na web stranici Plavog ureda da imaju jako veliki broj drugih edukacija i predavanja. Odlučila sam se prijaviti na ona koja bi mi mogla biti korisna. I već tu sam shvatila da je Plavi ured nešto najbolje što postoji u Zagrebu.

Plavi ured, Vodnikova prostor

Da moje mišljenje dijeli veliki broj polaznika njihovih edukacija uvjerila sam vrlo brzo. Naime, kako su edukacije ograničene na 15 polaznika potrebno je prijaviti se putem web stranice točno sedam dana prije samog termina predavanja. Već pri prvom pokušaju prijave sam primijetila da je interes jako velik jer su se u nekoliko sekundi od otvaranja prijava popunila sva mjesta. Stoga je savjet pratiti njihov online kalendar s popisom predavanja i biti brz s prijavama. Osim web stranice, jako dobar izvor informacija je i njihova Facebook stranica, a vrlo su ljubazni i susretljivi pri odgovaranju na e-mail upite.

Veliki broj predavača iz različitih područja

Plavi ured trenutno surađuje s velikim brojem stručnjaka iz različitih područja – od marketinga, financija, poslovnog planiranja, e-poslovanja, komunikacijskih vještina, upravljanja ljudskim potencijalima i iz ostalih područja relevantnih za uspješnost poslovanja. Za mene je posebno korisno bilo predavanje Elvire Mlivić Budeš pod nazivom ‘Kako prodati usluge’ te dvije edukacije Davorke Biondić Vince o vještinama pregovaranja. Zbog njih sam shvatila da je gotovo sve moguće ako si uporan, imaš cilj i usavršavaš svoje vještine.

Upravo sam to nastavila raditi i nakon što sam u veljači prošle godine otvorila svoj obrt. Osim edukacija koje pohađam izvan Plavog ureda i dalje pratim koje edukacije oni organiziraju. Na predavanje Digitalni marketing uz Google alate Miroslava Varge u Plavom uredu uspjela sam se prijaviti tek nakon nekoliko pokušaja.  Definitivno se isplatilo. Odlična stvar je što se nakon svakog predavanja polaznicima podijeli upitnik pa mogu ocijeniti svoje zadovoljstvo predavanjem i na koji način je određena tema obrađena.

Miroslav Varga, Plavi ured

Savjetodavna uloga Plavog ureda

Velik broj korisnika za Plavi ured saznaje pretraživanjem na internetu, a na njihovim web stranici se nalaze i savjeti koji su veoma korisni jer odgovaraju na najčešća pitana i dvojbe samih poduzetnika početnika. Tako je moguće pronaći detaljne vodiče kroz fiskalizaciju, predaju poreznih obrazaca, saznati koji su koraci pokretanja paušalnog obrta, doprinosi, članarina turističkim zajednicama i drugo. U istoj rubrici nalaze se i različiti obrasci za poreznu, ali i primjeri računa i drugi alati.

Najviše upita zasigurno dobivaju putem Facebooka,  osobito u vezi prijava na edukacije ili raznih administrativnih nejasnoća. Ali Facebook nije njihov jedini kanal komunikacije jer im se jako veliki broj korisnika javlja telefonom te na e-mail savjetnik@plaviured.hr. Kako u Hrvatskoj za sada ne postoji sličan poduzetnički centar, vjerujem kako primaju upite i iz ostalih gradova Hrvatske. Zahvaljujući susretljivim suradnicama Plavog ureda Barbari Blečić i Ljubici Ćurić svaki korisnik Plavog ureda na kraju dobije tehničku informaciju koju je tražio.

Plavi ured, Barbara Blečić

Za stručne savjete tu je ostatak Plavog tim Marina Grgić Eldić, Lena Čičak i Aleksandar Grozdanić te voditeljica Tamara Didak. Svi oni imaju odličan senzibilitet za poduzetnike i ideje za unapređenje sadržaja. Vjerujemo kako i oni iz rada s korisnicima mnogo toga nauče – koji problemi ih muče, koje su im im dileme i prepreke te s obzirom na to nastoje odgovoriti na njihove potrebe.

Plavi ured je i mjesto susreta, novih poznanstava, ideja i dobrih priča

Osim korisnih savjeta i znanja, korisnici Plavog ureda dobivaju još nešto jako važno – mogućnost upoznavanja s drugim poduzetnicima, stručnjacima ili ljudima sličnih interesa. Osobno sam na predavanjima u Plavom uredu upoznala mnoge zanimljive ljude, a s nekima od njih sam nastavila druženja te su se rodile i neke nove ideje. Odete li na web stranicu Plavog ureda, pod rubrikom Poduzetnički centar ćete moći pročitati veliki broj Poduzetničkih priča koje su neki od polaznika odlučili podijeliti. Jedna od tih priča je moja i to pod naslovom Dobra priča – osnova svake komunikacije.

Maja Belušić, plavi ured

Hrabre i inovativne priče poduzetnika su dobra inspiracija i odličan primjer kako nije lako uzeti stvari i posao u ruke, ali može postati oslobađajuće i uspješno. Svaka od tih poduzetničkih priča je po nečemu autentična, a kroz njih se može iščitati da Plavi ured i više nego ispunjava svoj cilj te predstavlja mali pomak u hrvatskoj antipoduzetničkoj klimi.  I možda kao najbolji zaključak ove dobre priče o Plavom uredu pročitajte jedan od osvrt korisnika:

Nešto je zaista posebno u Plavom uredu. 🙂 Odslušala sam 9 edukacija i još mi nije dosta, službena sam ovisnica. 🙂 Bilo da ste postojeći poduzetnik koji traga za nečim novim, kako osvježiti postojeće poslovanje, ili želite pokrenuti svoj posao, ili ste pak samo željni rada na sebi i stjecanja novih znanja i vještina, Plavi ured je pravo mjesto za vas. Individualna savjetovanja, edukacije, materijali, sve je to potpuno besplatno, vjerovali ili ne. Ja nisam vjerovala. 🙂 Tim Plavog ureda je profesionalan, simpatičan i strpljivo odgovara na sva naša pitanja. Predavači edukacija su stručni, ljudi iz prakse, nerijetko vlasnici poduzeća koji drže interaktivne i motivirajuće edukacije, te prenose svoja iskustva i praktična znanja na polaznike‘, osvrt je Nade Milečić objavljen na Facebook stranici Plavog ureda.

Interes za besplatnu edukaciju Dobrom pričom do uspjeha, koja se održava u plavom uredu, možete iskazati na ovom linku.

MOGLO BI TE ZANIMATI

Povezane objave

29. srpnja 2021.

Dobra priča u poduzetništvu – zašto je važna i koliko košta

Ljudi su različiti. Iako dijelimo neke slične karakteristike ili uvjerenja,

12. rujna 2019.

‘Kreativna Republika’ i koja je zapravo uloga kreativnosti u svijetu oglašavanja

Kreativna Republika - festival kojem je cilj pokazati kreativna rješenja

14. kolovoza 2019.

Miroslav Varga: Kako izabrati suradnika za izradu web stranice, marketing i oglašavanje

Prilično teško odabrati nekoga tko će za vas raditi web