Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
O nama
TKO SAM JA
Tko stoji iza Dobre priče?
Kao i svaka druga dobra priča i ova ima glavni lik tj. junakinju.
Ukratko ćemo ju predstaviti:
Maja Belušić Završki, stručnjakinja za komunikaciju i marketing. Završila je preddiplomski studij novinarstva te diplomski studij antropologije i informatologije. Nakon bogatog iskustva
u vodećim hrvatskim medijima, pokrenula je i vlastiti brend – Dobra priča, a u okviru kojeg pomaže klijentima da kroz autentičan sadržaj prezentiraju svoje proizvode, usluge i ideje.
Uz stvaranje sadržaja za web stranice, društvene mreže, e-mail i druge online kanale, savjetuje i educira pojedince kako da na profesionalan način prezentiraju sebe i svoj brend, tj. kako da od onog što stvaraju stvore svoju dobru priču.
U poslu je uvijek puna ideja, a privatno su njene strasti šalica dobre kave ili čaja, planinarenje, dobro štivo i zanimljivi razgovori.


MOJI SURADNICI
Iskustvo bez znanja je slijepo, ali teorija bez iskustva je samo intelektualna igra
Veliki doprinos radu Dobre priče kroz posljednih nekoliko godina dali su ili još uvijek doprinose mnogi kolege suradnici iz područja marketinga, novinarstva, brendinga, fotografije, vizulanog dizajna, poslovanja.
Navest ću imena samo nekih od njih:
- Nikolina
- Ana
- Daniel
- Kristijan
- Tanja
- Barbara
- Vedran
- Emilija
- Ivana
- Perica
- Jelena
- Tamara
Nije najpametniji onaj koji može i zna sve, nego onaj tko surađuje s iskusnima i svoje znanje zna prenijeti drugima.


SVE O NAMA
O suradnji iz medija
Shhhefica
Inspiracija: Maja Belušić, Femisfera
Plavi ured
Što mora imati dobra priča?
24 Sata
Vodič za poduzetnike: Što sve mora imati dobra web stranica
Hura
Lansiran novi projekt ‘PSIHOLOŠKA POMOĆ’:
Zicer
HAMAG-BICRO, EEN mreža i ZICER organizirali radionicu o marketingu startupova
Plavi ured
Što čini dobru priču?