Pitanja i odgovori
Digitalni marketing se odnosi na promociju proizvoda ili usluge uz pomoć digitalnih komunikacijskih kanala kako bi određena poruka došla do primarne publike - potencijalnih kupaca i klijenata.
SEO označava optimizaciju sadržaja za tražilice, odnosno prilagodbu sadržaja na web stranicama za dobivanje što viših - puno boljih pozicija u rezultatima pretraživanja (na Googleu).
Native je oglašivački sadržaj čija bi osnovna postavka trebala biti da ima određeno značenje za čitatelja - informacija, edukacija i/ili zabava. Riječ je o audio, video i tekstualnom sadržaju koji kroz različite digitalne formate osigurava veći utjecaj na ciljnu skupinu. Kod kreiranja native sadržaja je važno da prati smjernice brenda, ali i da je prilagođen publici, formatu, ali i stranici na kojoj se objavljuje - da bude što prirodniji.
Riječ je o vještini pričanja priča, a koja je nastala u 19. stoljeću - doba nastanka popularnih bajki braće Grimm. Priče (ne nužno bajke :)) su u 20. stoljeću prodrle u svijet političkog i menadžerskog komuniciranja. U 21. stoljeću storytelling poprima novu dimenziju i sve više se koristi u marketingu. Možda najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća možemo pripisati Steveu Jobsu, koji je na Stanfordu studentima kroz svoje životno iskustvo pričao o poslovnim projektima. Stoga, storytelling možemo nazvati pričanjem priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom/kupcima.