Četvrta od 10 komunikacijskih lekcija iz prošle godine

U prvoj lekciji smo se dotaknuli činjenice da priča prodaje te kako su u prošloj godini novinski tekstovi i prilozi u čijem je središtu topla ljudska priča bili među najčitanijima i najgledanijima. . Lekciju o toplim ljudskim pričama, možete pročitati ovdje: 1. Svi vole tople ljudske priče. Nakon toga objavili smo lekciju o kvaliteti i kvantiteti medijskog sadržaja te treću lekciju Novcem možeš platiti reklame, ali ne možeš utjecati na ljude

Danas donosimo četvrtu, onu o komunikaciji koja bi kad god je to moguće trebala biti dvosmjerna.

 

4. Komunikacija je dvosmjerna ulica

U krizi kao što je ova s pandemijom koronavirusa pokazalo se da postoje voditelji timova i direktori koji pitaju svoje zaposlenike kako se nose sa situacijom, je li im što potrebno i kako im mogu olakšati naredni period. Primjerice, jedna osiguravajuća kuća je za svoje zaposlenike organizirala predavanja psihologa. Upitno je koliko je voditelja timova ili šefova iskoristilo priliku da putem maila ili drugih komunikacijskih sučelja ohrabri svoje zaposlenike te im možda dostavi korisne smjernice za rad od kuće. Mnogi pričaju o timskom radu, a zaboravljaju da je dvosmjerna komunikacija temelj iste.

Isto tako, osim ‘servisnih’ informacija o radnom vremenu ili obvezu nošenja maske, tvrtke su u prošloj godini mogle putem Facebooka ili drugih društvenih mreža imale mogućnost pitati svoje kupce ili klijente kako se nose sa situacijom ili objavili video s riječima podrške. Pozitivni primjeri postoje, a riječ je o onima koji su za svoje timove ili širu javnost organizirali webinare s različitim temama (ne nužno vezanim uz poslovanje) te omogućili sudjelovanje u realnom vremenu i postavljanje pitanja. I sama sam sudjelovala na jednom takvom neformalnom predavanju putem Zoom platforme, a u kojem je kolega savjetima i primjerima pojasnio kako si olakšati rad od kuće, odnosno kako namjestiti računalo, koji stolac odabrati i slično.

U teškim vremenima, lijepo je znati da netko brine o nama i pokazuje nam to kroz svoju komunikaciju.

Ostalih 6 lekcija čitajte u narednim danima, pratite naš Facebook i Instagram.

5. Uz sadržaj je važan kontekst i ton komunikacije
6. Komunikacije bez empatije je gora od šutnje
7. Influenceri mogu povećati doseg, ali nisu uvijek relevantan izvor informacija
8. Kako smo pali na testu medijske pismenosti
9. Uloga zajedništva u dijeljenju informacija i komunikaciji u kriznim vremenima
10. lekciju otkrivamo u zadnjem članku 20.1.2021. 😉

 

Želite li na svoj mail dobiti članak sa svih 10 lekcija, pretplatite se na newsletter ili pošaljite mail s naslovom 10 lekcija na info@dobrapica.hr