Medije su više nego ikad prije preplavile tople ljudske priče. Uz vijesti i kolumne, novinski tekstovi i prilozi u čijem je središtu topla ljudska priča su među najčitanijima i najgledanijima.
Kreativna Republika - festival kojem je cilj pokazati kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme te razmjena poslovnih iskustava i primjera dobre prakse iz regije.
Prilično teško odabrati nekoga tko će za vas raditi web stranicu, internetsko oglašavanje, marketing ili slično. Internetski stručnjak Miroslav Varga ima par savjeta.
Svatko voli dobru priču, a to je ona koja izaziva emocije. Stoga je za Instagram Story važno sadrži barem jedan portret, odnosno prikaz emocionalnog izraza lica ili stanja.
Bez kvalitetnog sadržaja, a to se odnosi na same opise proizvoda, ali i blog na web stranici, online prodaja neće ostvarivati prave rezultate.
Pozivam vas na edukaciju na kojoj ćete naučiti kako se istaknuti u odnosu na konkurenciju te kako kupcima što lakše približiti svoju ponudu proizvoda ili usluga.
Native oglašavanje nije poseban fenomen u oglašivačkoj industriji, tim više što je postojalo i prije pojave digitalnih medija. No, za njegov uspjeh je potrebno osigurati 7 ključnih točaka.
Na društvenim mrežama, ali i internetu općenito, često viđamo gramatičke i pravopisne pogreške, ali i tipfelere (zatipke).
Osnivač Plavog ureda je Grad Zagreb te isti djeluje u sklopu Zagrebačkog inovacijskog centra, a cilj je pružati besplatnu pomoć poduzetnicima.
Blagdani su sve bliže, posla je sve više, a još vas čeka slanje novogodišnjih čestitki...