17. siječnja 2021.

Influenceri mogu povećati doseg, ali nisu uvijek relevantni

Jesu li stvari otišle malo predaleko i imaju li influenceri stvarno utjecaj. U svakom slučaju, klijenti se ne bi smjeli oslanjati samo na influencere, a velike tvrtke svakako trebaju tražiti nove metode promocije te usvojiti nove strategije komunikacije.

Influencer marketing je već postao pojam za sebe, odnosno moderan oblik promocije. Još uvijek se vode rasprave koliko i za koga je influencer marketing koristan. Ono što je sigurno da objava vašeg proizvoda ili usluge na kanalima određenih influencera itekako može povećati doseg, odnosno omogućiti da što više ljudi sazna za vas. Ipak, postavlja se pitanje koliko influenceri imaju vjernih pratitelja te koliko su relevantan izvor informacijama?

Zatim drugi problem: Ako znamo da x svom psu daje hranu jednog poznatog svjetskog brenda, a na tržištu se nalazi nutritivno puno kvalitetnija hrana za pse, pitamo se gleda li X deklaracije proizvoda ili samo na iznos koji dobiva od sponzora i je li uopće detaljnije proučio to što reklamira na svojim kanalima. I zadnje: Ako znamo da primjerice Y traži sponzorstvo jednog restorana u kojem traži besplatnu večeru te to izađe kao vijest u brojnim medijima jer ju restoran odbije i izazove bijes, pitamo se postoji li i negativan utjecaj pojedinih influencera.

Ako znamo da je sve počelo kao promocija proizvoda od strane onih koji ih stvarno koriste, a završilo kao posao influencera da budu sponzori za određeni proizvod ili uslugu – postavlja se pitanje jesu li stvari otišle malo predaleko i imaju li influenceri stvarno utjecaj. U svakom slučaju, klijenti se ne bi smjeli oslanjati samo na influencere, a velike tvrtke svakako trebaju tražiti nove metode promocije. Jedno od rješenja je usvajanje strategije komunikacije koja omogućuje generiranje sadržaja od strane korisnika. Takva strategija omogućuje dijeljenje stvarnih fotografija vaših proizvoda koje su snimili stvarni ljudi, kao i blogova, recenzija i statusa. Na tom tragu, možda vas inspirira ovaj vodič.

 

Pretplatite se na newsletter ili nam se javite na info@dobrapica.hr

MOGLO BI TE ZANIMATI

Povezane objave

26. lipnja 2025.

Kronika jednog neuspjelog programa vjernosti – “Zdrava koža, zbunjeni kupci”

6. travnja 2025.

Program vjernosti za mala poduzeća – isplati li se?

Vidite da su drugi, pa čak i vaša konkurencija, uspješni

13. siječnja 2025.

Novcem možeš platiti reklame, ali ne možeš utjecati na ljude

Veliki dio oglašavanje se preselio na društvene mreže i online