25. travnja 2018.

Što (ili tko) mi je najviše pomoglo u poslu?

Sve koji poznaju ili su se susreli s dr. sc. Elvirom Mlivić Budeš ne treba čuditi da je upravo ona organizirala konferenciju pod ovim nazivom.

Sve koji poznaju ili su se susreli s dr. sc. Elvirom Mlivić Budeš ne treba čuditi da je upravo ona organizirala konferenciju pod nazivom ‘Što (ili tko) mi je najviše pomoglo u poslu?’. Naime, Elvira je konzultantica za razvoj poslovnih vještina, a u sklopu svoje Vedre kuće znanja provodi edukacije koje su prije svega inspiracija i motivacija.

‘Danas su nam dostupne sve informacije, priručnici, istraživanja, podaci i činjenice, ali volimo čuti tuđa iskustva i savjete iz prve ruke. Upravo to je razlog da na jednom mjestu okupimo različite stručnjake i zanimljive osobe koje će nam na ovoj inpirativnoj konferenciji reći što im je najviše pomoglo u poslu ili ako je bilo riječ o konkretnoj osobi, na koji način je pomogla’, najavila je Elvira konferenciju koja se 19. travnja održala u HUB385.

Na konferenciji Š’to (ili tko) mi je najviše pomoglo u poslu?’ su govorili:

  • Kamilo Antolović, K&K promotion
  • dr. sc. Luka Balvan, Integrirana medijska edukacija
  • Nada Finderle, Darna
  • Tamara Kajari, Slagalica organiziranje
  • Alen Kišić, Centar kompetencije za obnovljive izvore energije
  • Ivana Mišić Lokar, IML life coaching
  • dr. sc. Elvira Mlivić Budeš, Filaks i Visoko učilište Algebra
  • Vlasta Pastuović Aleksić, Art by Vlasta
  • Saša Radulović, Anias de Moras
  • Mirela Španjol Marković, Ciceron komunikacije
  • Snježana Tomić, Evolvi
  • mr. sc. Nataša Trojak, Visoko učilište Algebra

Svatko od njih je podijelio svoju priču o uspjeh i zadovoljstvu poslom, a za većinu njih put do toga bio je popločen teškim trenucima i odlukama. Svatko od njih je spomenuo određene životne prekretnice koje su ih vodile do mjesta na kojem se danas nalaze. Svaka priča je jedinstvena, a zaključak je kako nikada nije kasno promijeniti smjer i raditi posao koji vas ispunjava. Prijatelji i obitelj mogu biti najveća podrška, ali okidač je u nama samima.

Tako je svoje zanimljvio iskustvo podijelila i Vlasta Pastuović Aleksić, vlasnica Art by Vlasta. Nekada pravnica, danas umjetnica. Slikarstvom se htjela baviti još u mladim danima, ali ju je život odveo u drugom smjeru. Nakon gubitka posla u 50-im godinama odlučila se za svoj posao snova. Upisala je akademiju u Ljubljani i danas izrađuje predivan nakit, drži radionice za djecu i uživa u svom poslu. Vlasta je spomenula kako ju jedna prijateljica na samom početku pokušala obeshrabriti rekavši da je teško skupiti i dvoje polaznika za umjetničke radionice. Na to je Vlasta odgovorila kako nema konkurenciju. I zapravo nema, kao ni drugi govornici na konferenciji. Ona je jedinstvena i to joj je sigurno pomoglo u njenom poslu. Njena vjera u vlastiti talent i uspjeh te negativna predviđanja prijateljice su zasigurno bili dodatni vjetar u leđa.

Teške situacije nam možda više pomažu nego odmažu

Stoga možda mali zaključak konferencije: Ono ili oni koji nam pomažu u poslu ne moraju nužno nositi pozitivan predznak, često su nam negodovanja drugih, nepovoljne situacije u kojima se nađemo te pokoji neuspjeh najbolji okidač za uspjeh poslovanja. Sve to nas potiče da učimo, prilagođavamo se i nađemo svoju pravu strast. Kamilo Antolović iz K&K promotion rekao je da ne radimo posao iz srca nego iz glave kako nam ne bi stradalo zdravlje. S time se slažem jer srce bi trebali ostaviti negdje drugdje, a ne na poslu. No, ono što nam svakako trebao kao pogonsko gorivo za rad je strast. Strast za učenjem, strast u suradnji s ljudima za koje i s kojima radimo, strast da mijenjamo stvari na bolje.

Hvala Elviri na odličnoj konferenciji te gostima na sjajnim pričama.

 

MOGLO BI TE ZANIMATI

Povezane objave

26. lipnja 2025.

Kronika jednog neuspjelog programa vjernosti – “Zdrava koža, zbunjeni kupci”

6. travnja 2025.

Program vjernosti za mala poduzeća – isplati li se?

Vidite da su drugi, pa čak i vaša konkurencija, uspješni

13. siječnja 2025.

Novcem možeš platiti reklame, ali ne možeš utjecati na ljude

Veliki dio oglašavanje se preselio na društvene mreže i online