13. siječnja 2025.

Novcem možeš platiti reklame, ali ne možeš utjecati na ljude

Veliki dio oglašavanje se preselio na društvene mreže i online kanale, a algoritmi nas tjeraju da plaćamo više kako bi naša poruka došla do ciljanih kupaca ili publike pa je važnije nego ikada promišljati o oglasima.

U vremenu kada se veliki dio oglašavanje preselio na društvene mreže i online kanale, a algoritmi nas tjeraju da plaćamo više kako bi naša poruka došla do ciljanih kupaca ili publike, važnije je nego ikada promišljati o oglasima i porukama koje šaljemo. Ako prilikom izrade plana oglašavanja mislimo samo na prijenos sadržaja (svjesni ili nesvjesni), mogli bismo propustiti još jednu važnu dimenziju oglašavanja. A to je stvaranje odnosa između naše tvrtke i kupca.

Pokušat ću to objasniti metaforički. Postoji oglas koji se ponaša kao šarmantan gost i oglas koji dolazi u posjetu samo kako bi vikao i smetao – njega ćemo nazvati nepozvan gost jer njih najčešće ne volimo.

Koja od ova dva ‘gosta’ bi radije ugostili na svojim ekranima?

Možda ćete puno lakše zapamtiti napadni oglas koji vam stalno iskače na ekranu mobitela te baš poput nepozvanog gosta prati vas gdje god ste krenuli. Retargetira odnosno ponovo vam se prikazuje oglas za isti brend na svim platformama – od Google Adsa na web stranicama do oglasa na Facebooku i Instagramu.

Nepozvanog gosta i ono što vam on govori ćete možda puno lakše zapamtiti, ali dugoročno će vam šarmantni oglas baš poput gosta, koji je možda šaljiv, možda vas pita za mišljenje, ostati puno draži. Takav oglas će u vašoj u podsvijesti utjecati na odluku o kupnji koja se možda neće dogoditi odmah, nego kroz mjesec ili dva, ali će stvoriti povezanost između brenda i kupca.

Naravno da je kod oglašavanja isto kao i kod učenja nužno ponavljanje te da će nas šarmantni gost tj. morati posjetiti više puta kako bi nas osvojio. No, za razliku od nepozvanog gosta, ovog koji nam je simpatičan rado ćemo ugostiti.

I zato možete potrošiti tisuće eura na oglašavanje te retargetiranje, ali ćete postići puno više ako iza tog oglasa stoji dobra priča kojom ćete osvojiti ljude i koji će u budućnosti postati vaši vjerni kupci.

 

 

Želite li na svoj mail primati šarmantne goste, pretplatite se na newsletter

 

MOGLO BI TE ZANIMATI

Povezane objave

26. lipnja 2025.

Kronika jednog neuspjelog programa vjernosti – “Zdrava koža, zbunjeni kupci”

6. travnja 2025.

Program vjernosti za mala poduzeća – isplati li se?

Vidite da su drugi, pa čak i vaša konkurencija, uspješni

13. siječnja 2025.

Novcem možeš platiti reklame, ali ne možeš utjecati na ljude

Veliki dio oglašavanje se preselio na društvene mreže i online